بازی ماهی مرکب: چالش

بازی ماهی مرکب: چالش
دوبله اختصاصی

Squid Game: The Challenge

۲۷۶۴
۸۹%
5
۲۰۲۳
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: انگلستان، آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
در مستند مسابقه بازی ماهی مرکب: چالش، 456 شرکت‌کننده واقعی از سراسر جهان وارد مسابقه‌ای می‌شوند که بر اساس بازی‌های معروف سریال Squid Game است. شرکت‌کنندگان برای برنده شدن در مسابقه و دریافت جایزه 4.56 میلیون دلاری، باید در بازی‌های مرگبار شرکت کنند. بازیکنان از طیف‌های مختلف اجتماعی هستند. آنها شامل افراد فقیر، ثروتمند، جوان، پیر، مرد و زن هستند و همگی به دلایل مختلف، تصمیم به شرکت در مسابقه می‌گیرند. برخی از آنها برای پرداخت بدهی‌های خود، برخی برای بهبود زندگی خود و برخی دیگر برای تجربه هیجان بازی‌های مرگبار. در طول مسابقه، شاهد تلاش‌های بازیکنان برای زنده ماندن و برنده شدن هستیم. آنها با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند، از جمله بازی‌های مرگبار، اختلافات بین بازیکنان و تلاش‌های سازمان‌دهندگان مسابقه برای حذف بازیکنان. در نهایت، تنها یک بازیکن می‌تواند برنده مسابقه شود. این بازیکن، باید از هوش، مهارت و شانس خود برای زنده ماندن استفاده کند.
...
۲۷۶۴
۸۹%
5
سریال Squid Game: The Challenge محصول کشور انگلستان - آمریکا میباشد و در ژانر در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال بازی ماهی مرکب: چالش بازیگرانی چون N/A, Geoffrey Giuliano, Lexi Dali, Dash Katz و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در مستند مسابقه بازی ماهی مرکب: چالش، 456 شرکت‌کننده واقعی از سراسر جهان وارد مسابقه‌ای می‌شوند که بر اساس بازی‌های معروف سریال Squid Game است. شرکت‌کنندگان برای برنده شدن در مسابقه و دریافت جایزه 4.56 میلیون دلاری، باید در بازی‌های مرگبار شرکت کنند.
بازیکنان از طیف‌های مختلف اجتماعی هستند. آنها شامل افراد فقیر، ثروتمند، جوان، پیر، مرد و زن هستند و همگی به دلایل مختلف، تصمیم به شرکت در مسابقه می‌گیرند. برخی از آنها برای پرداخت بدهی‌های خود، برخی برای بهبود زندگی خود و برخی دیگر برای تجربه هیجان بازی‌های مرگبار. در طول مسابقه، شاهد تلاش‌های بازیکنان برای زنده ماندن و برنده شدن هستیم. آنها با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند، از جمله بازی‌های مرگبار، اختلافات بین بازیکنان و تلاش‌های سازمان‌دهندگان مسابقه برای حذف بازیکنان. در نهایت، تنها یک بازیکن می‌تواند برنده مسابقه شود. این بازیکن، باید از هوش، مهارت و شانس خود برای زنده ماندن استفاده کند.

عوامل فیلم
N/A
N/A
بازیگر
بازیگر
Geoffrey Giuliano
Geoffrey Giuliano
بازیگر
بازیگر
Lexi Dali
Lexi Dali
بازیگر
بازیگر
Dash Katz
Dash Katz
بازیگر
بازیگر
N/A
N/A
بازیگر
بازیگر
Geoffrey Giuliano
Geoffrey Giuliano
بازیگر
بازیگر
Lexi Dali
Lexi Dali
بازیگر
بازیگر
Dash Katz
Dash Katz
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳