سرگذشت نادر شاه

سرگذشت نادر شاه
دوبله فارسی

Nader Shaah

۴۰۳۲
۹۴%
۲۰۲۲
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
مستند سرگذشت نادرشاه، حکمران بزرگ و نامدار تاریخی ایران را به تفصیل روایت می‌کند. نادرشاه افشار، بنیانگذار خاندان افشار، در دورانی که از 24 شوال 1148 هجری قمری تا 11 جمادی‌الثانی سال 1160 به عنوان پادشاه ایران حکومت می‌کرد، به بزرگی شهرت خود در زمینه دفاع از آب و خاک و آبروی ایرانیان می‌انجامید. نادرشاه افشار بدون شک یکی از قدرتمندترین حاکمان ایران پس از اسلام بود و دستاوردهای بزرگی در طول حکومت خود به دست آورد. او موفق شد افغان‌ها را سرکوب کرده، پادشاهی عثمانی و روسیه را از کشور بیرون رانده، شهر دهلی و ترکستان را هم فتح کند و در نهایت استقلال ایران را تجدید کند. به همین دلیل، او به عنوان آخرین پادشاه گشایش و فاتح آسیایی شناخته می‌شود.
...
۴۰۳۲
۹۴%
سریال Nader Shaah در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

مستند سرگذشت نادرشاه، حکمران بزرگ و نامدار تاریخی ایران را به تفصیل روایت می‌کند. نادرشاه افشار، بنیانگذار خاندان افشار، در دورانی که از 24 شوال 1148 هجری قمری تا 11 جمادی‌الثانی سال 1160 به عنوان پادشاه ایران حکومت می‌کرد، به بزرگی شهرت خود در زمینه دفاع از آب و خاک و آبروی ایرانیان می‌انجامید.
نادرشاه افشار بدون شک یکی از قدرتمندترین حاکمان ایران پس از اسلام بود و دستاوردهای بزرگی در طول حکومت خود به دست آورد. او موفق شد افغان‌ها را سرکوب کرده، پادشاهی عثمانی و روسیه را از کشور بیرون رانده، شهر دهلی و ترکستان را هم فتح کند و در نهایت استقلال ایران را تجدید کند. به همین دلیل، او به عنوان آخرین پادشاه گشایش و فاتح آسیایی شناخته می‌شود.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳