پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها

پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها
دوبله فارسی

Kung Fu Panda: The Dragon Knight

۲۲۷۲
۹۲%
6
۲۰۲۲
|
3 Season
رده‌بندی سنی :
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
دانلود انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: The Dragon Knight 2022 انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها محصول سال 2022 کشور آمریکا است که توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شده است. در این انیمیشن سریالی جک بلیک در نقش پو به صداپیشگی پرداخته است.انیمیشن پاندای کونگ فو کار یکی از معروفترین انیمیشن های ساخته شده در دنیا می‌باشد که محصول کمپانی دریم ورکس است این کمپانی که در ساخت انیمیشن‌های جذاب مهارت دارد حال قرار است در جدیدترین همکاری خود پاندای کونگ فو کار را این بار به کمپانی نتفلیکس بیاورد. در خلاصه داستان انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها آمده است:  پو با یک شوالیه ی انگلیسی به نام «تیغه سرگردان» متحد می‌شود تا مجموعه ای از چهار سلاح قدرتمند را پیدا کند و جهان را از نابودی نجات دهد، پیش از آنکه این سلاح ها به دست دو راسوی مرموز بیفتد.
...
۲۲۷۲
۹۲%
6
سریال Kung Fu Panda: The Dragon Knight محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه، کمدی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درسریال پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها بازیگرانی چون Jack Black, James Hong, Della Saba, Chris Geere و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: The Dragon Knight 2022 انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها محصول سال 2022 کشور آمریکا است که توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شده است. در این انیمیشن سریالی جک بلیک در نقش پو به صداپیشگی پرداخته است.انیمیشن پاندای کونگ فو کار یکی از معروفترین انیمیشن های ساخته شده در دنیا می‌باشد که محصول کمپانی دریم ورکس است این کمپانی که در ساخت انیمیشن‌های جذاب مهارت دارد حال قرار است در جدیدترین همکاری خود پاندای کونگ فو کار را این بار به کمپانی نتفلیکس بیاورد.
در خلاصه داستان انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها آمده است:  پو با یک شوالیه ی انگلیسی به نام «تیغه سرگردان» متحد می‌شود تا مجموعه ای از چهار سلاح قدرتمند را پیدا کند و جهان را از نابودی نجات دهد، پیش از آنکه این سلاح ها به دست دو راسوی مرموز بیفتد.

عوامل فیلم
Jack Black
Jack Black
بازیگر
بازیگر
James Hong
James Hong
بازیگر
بازیگر
Della Saba
Della Saba
بازیگر
بازیگر
Chris Geere
Chris Geere
بازیگر
بازیگر
Jack Black
Jack Black
بازیگر
بازیگر
James Hong
James Hong
بازیگر
بازیگر
Della Saba
Della Saba
بازیگر
بازیگر
Chris Geere
Chris Geere
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳