استاد تعالیم شیطانی

استاد تعالیم شیطانی
دوبله فارسی

Mo Dao Zu Shi

۱۳۵۴
۹۶%
8
۲۰۱۸
|
3 Season
پویا نمایی | اکشن | ماجراجویانه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: چین
|
سال انتشار: ۲۰۱۸
تماشا
داستان از چین باستان شروع می شود؛ جایی که قبایل برای حفظ قدرت و جاودانگی شان، در یادگیری توانایی های جادویی در رقابتند. وی یینگ فردی با استعداد است که از راه و روش های مرسوم یادگیری این قدرت ها دست کشیده و به روشی جدید برای کسب قدرت ها روی می آورد که این روش های نامتداول او را به تعلیم دیده ی شیطان معروف می کند. در نهایت، او به دلیل استفاده از این قدرت جان خود را از دست می دهد اما سال ها بعد، جوانی به نام مو ژوآن یو ، بدن خودش را به او پیشکش می کند و به این ترتیب به او زندگی دوباره داده و او را احیا می کند.  اگر از تماشای انیمه اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه نبرد جادویی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۳۵۴
۹۶%
8
سریال Mo Dao Zu Shi محصول کشور چین میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. درسریال استاد تعالیم شیطانی بازیگرانی چون Kei Gambit, Jiang Bian, Ketsu و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان از چین باستان شروع می شود؛ جایی که قبایل برای حفظ قدرت و جاودانگی شان، در یادگیری توانایی های جادویی در رقابتند. وی یینگ فردی با استعداد است که از راه و روش های مرسوم یادگیری این قدرت ها دست کشیده و به روشی جدید برای کسب قدرت ها روی می آورد که این روش های نامتداول او را به تعلیم دیده ی شیطان معروف می کند. در نهایت، او به دلیل استفاده از این قدرت جان خود را از دست می دهد اما سال ها بعد، جوانی به نام مو ژوآن یو ، بدن خودش را به او پیشکش می کند و به این ترتیب به او زندگی دوباره داده و او را احیا می کند. 

اگر از تماشای انیمه اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه نبرد جادویی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Kei Gambit
Kei Gambit
بازیگر
بازیگر
Jiang Bian
Jiang Bian
بازیگر
بازیگر
Ketsu
Ketsu
بازیگر
بازیگر
Kei Gambit
Kei Gambit
بازیگر
بازیگر
Jiang Bian
Jiang Bian
بازیگر
بازیگر
Ketsu
Ketsu
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳