شکار

شکار
دوبله اختصاصی

Prey

۱۱۸۵
۷۰%
6
۲۰۲۴
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور می شوند ایستگاه مبلغ مسیحی خود در صحرای کالاهاری را ترک کنند. ولی هنگام برگشت، هواپیمای آنها در یک منطقه حفاظت شده حیات وحش سقوط میکند و باید در برابر وحشی‌ترین شکارچیان مقاومت کنند. همزمان با افزایش تنش و ترس، آنها باید برای بقای خود با هوشمندی، شجاعت، و توانایی‌های خود به مبارزه بپردازند. آنها باید یاد بگیرند چگونه در محیط وحشی زنده بمانند، در حالی که راهی برای مقابله با شکارچی خود پیدا کنند. با پیشروی داستان، اسرار تاریک و نهانی از گذشته‌ی برخی از شخصیت‌ها آشکار می‌شود که بر روابط و تصمیم‌گیری‌های آنها تأثیر می‌گذارد. فیلم شکار با کارگردانی ماهرانه و بازی‌های قدرتمند بازیگران، به یک تجربه‌ی سینمایی فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود که نه تنها با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز خود بلکه با لایه‌های عمیق‌تر داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی مخاطب را به خود می‌کشاند. اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم سقوط آخرین مرد را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۱۸۵
۷۰%
6
فیلم Prey محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, درام, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است.

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور می شوند ایستگاه مبلغ مسیحی خود در صحرای کالاهاری را ترک کنند. ولی هنگام برگشت، هواپیمای آنها در یک منطقه حفاظت شده حیات وحش سقوط میکند و باید در برابر وحشی‌ترین شکارچیان مقاومت کنند. همزمان با افزایش تنش و ترس، آنها باید برای بقای خود با هوشمندی، شجاعت، و توانایی‌های خود به مبارزه بپردازند. آنها باید یاد بگیرند چگونه در محیط وحشی زنده بمانند، در حالی که راهی برای مقابله با شکارچی خود پیدا کنند. با پیشروی داستان، اسرار تاریک و نهانی از گذشته‌ی برخی از شخصیت‌ها آشکار می‌شود که بر روابط و تصمیم‌گیری‌های آنها تأثیر می‌گذارد. فیلم شکار با کارگردانی ماهرانه و بازی‌های قدرتمند بازیگران، به یک تجربه‌ی سینمایی فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود که نه تنها با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز خود بلکه با لایه‌های عمیق‌تر داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی مخاطب را به خود می‌کشاند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم سقوط آخرین مرد را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳