ازدواج ممنوع

ازدواج ممنوع
دوبله فارسی

The Forbidden Marriage

۵۳۸
۹۵%
7
۲۰۲۲
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۲
تماشا
ازدواج ممنوع یک سریال تاریخی-کمدی کره‌ای است که در دوران چوسان رخ می‌دهد و داستانی فراگیر و عمیق از عشق، از دست دادن و پیدا کردن امید را روایت می‌کند. این سریال به زندگی پادشاهی می‌پردازد که پس از مرگ نابهنگام همسرش، ازدواج را در کل کشور ممنوع اعلام می‌کند. این تصمیم به دلیل عمیق‌ترین غم و اندوهی است که او تجربه کرده، و نمی‌خواهد که هیچ کس دیگری چنین دردی را تجربه کند. سال‌ها بعد، زندگی در دربار و بین مردم عادی تحت تأثیر این قانون قرار گرفته است. داستان وقتی شکل جدیدی به خود می‌گیرد که یک زن جوان که کلاهبردار است، ادعا می‌کند می‌تواند با ارواح صحبت کند. او باید روح مرحوم ملکه را آرام کند تا پادشاه بتواند از غم و اندوه خود فراتر رود و ممنوعیت ازدواج را لغو کند .ازدواج ممنوع نه تنها یک سریال عاشقانه با پس‌زمینه تاریخی است، بلکه به موضوعاتی مانند قدرت عشق برای شفای درونی، اهمیت شکستن قوانین منسوخ برای پیشرفت جامعه و ضرورت پذیرش گذشته برای ساختن آینده‌ای بهتر می‌پردازد. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال چتر ملکه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۵۳۸
۹۵%
7
سریال The Forbidden Marriage محصول کشور کره جنوبی میباشد و در ژانر کمدی, درام, تاریخی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. درسریال ازدواج ممنوع بازیگرانی چون Park Ju-hyun, Young-Dae Kim, Jeon Jin-oh و... به ایفای نقش پرداخته اند.

ازدواج ممنوع یک سریال تاریخی-کمدی کره‌ای است که در دوران چوسان رخ می‌دهد و داستانی فراگیر و عمیق از عشق، از دست دادن و پیدا کردن امید را روایت می‌کند. این سریال به زندگی پادشاهی می‌پردازد که پس از مرگ نابهنگام همسرش، ازدواج را در کل کشور ممنوع اعلام می‌کند. این تصمیم به دلیل عمیق‌ترین غم و اندوهی است که او تجربه کرده، و نمی‌خواهد که هیچ کس دیگری چنین دردی را تجربه کند. سال‌ها بعد، زندگی در دربار و بین مردم عادی تحت تأثیر این قانون قرار گرفته است. داستان وقتی شکل جدیدی به خود می‌گیرد که یک زن جوان که کلاهبردار است، ادعا می‌کند می‌تواند با ارواح صحبت کند. او باید روح مرحوم ملکه را آرام کند تا پادشاه بتواند از غم و اندوه خود فراتر رود و ممنوعیت ازدواج را لغو کند .ازدواج ممنوع نه تنها یک سریال عاشقانه با پس‌زمینه تاریخی است، بلکه به موضوعاتی مانند قدرت عشق برای شفای درونی، اهمیت شکستن قوانین منسوخ برای پیشرفت جامعه و ضرورت پذیرش گذشته برای ساختن آینده‌ای بهتر می‌پردازد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال چتر ملکه را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Park Ju-hyun
Park Ju-hyun
بازیگر
بازیگر
Young-Dae Kim
Young-Dae Kim
بازیگر
بازیگر
Jeon Jin-oh
Jeon Jin-oh
بازیگر
بازیگر
Park Ju-hyun
Park Ju-hyun
بازیگر
بازیگر
Young-Dae Kim
Young-Dae Kim
بازیگر
بازیگر
Jeon Jin-oh
Jeon Jin-oh
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳