ساحل خون

ساحل خون

Blood Coast

۶۰
۹۷%
7
۲۰۲۳
|
1 Season
اکشن | جنایی | درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: فرانسه
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
سریال ساحل خون، که در شهر ساحلی مارسی فرانسه جریان دارد، داستان پلیسی درگیر در تلاش برای مقابله با جنایت‌های مواد مخدر را روایت می‌کند. فرانک موریلو، یک جنایتکار خطرناک که به دنبال انتقام مرگ پسرش است، در کانون این داستان قرار دارد. لیس بنامار، یک افسر پلیس با روش‌های نامتعارف، به عنوان قهرمان داستان شناخته می‌شود که سعی دارد جلوی فروپاشی مارسی به دست گروه‌های جنایتکار را بگیرد. داستان با پیچیدگی‌های فراوانی روبرو است و شامل تعقیب و گریزهای پلیسی، خیانت‌ها و رویارویی‌های خشن است. در این میان، تنش‌ها بین شخصیت‌ها و پلیس افزایش می‌یابد، که منجر به درگیری‌ها و کشمکش‌های بیشتر می‌شود. سریال با سرعت بالا و اکشن زیادی پیش می‌رود، اما گاهی اوقات داستان به دلیل پیچیدگی‌های بیش از حد و تمرکز ناکافی بر توسعه شخصیت‌ها، ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. این سریال برای دوستداران ژانر جنایی و اکشن می‌تواند جذاب باشد. اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال ربودن را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۰
۹۷%
7
سریال Blood Coast محصول کشور فرانسه میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, درام در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال ساحل خون بازیگرانی چون Nicolas Duvauchelle, Jeanne Goursaud, Tewfik Jallab و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال ساحل خون، که در شهر ساحلی مارسی فرانسه جریان دارد، داستان پلیسی درگیر در تلاش برای مقابله با جنایت‌های مواد مخدر را روایت می‌کند. فرانک موریلو، یک جنایتکار خطرناک که به دنبال انتقام مرگ پسرش است، در کانون این داستان قرار دارد. لیس بنامار، یک افسر پلیس با روش‌های نامتعارف، به عنوان قهرمان داستان شناخته می‌شود که سعی دارد جلوی فروپاشی مارسی به دست گروه‌های جنایتکار را بگیرد. داستان با پیچیدگی‌های فراوانی روبرو است و شامل تعقیب و گریزهای پلیسی، خیانت‌ها و رویارویی‌های خشن است. در این میان، تنش‌ها بین شخصیت‌ها و پلیس افزایش می‌یابد، که منجر به درگیری‌ها و کشمکش‌های بیشتر می‌شود. سریال با سرعت بالا و اکشن زیادی پیش می‌رود، اما گاهی اوقات داستان به دلیل پیچیدگی‌های بیش از حد و تمرکز ناکافی بر توسعه شخصیت‌ها، ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. این سریال برای دوستداران ژانر جنایی و اکشن می‌تواند جذاب باشد.

اگر از تماشای این سریال لذت بردید، گپ فیلم تماشای سریال ربودن را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Nicolas Duvauchelle
Nicolas Duvauchelle
بازیگر
بازیگر
Jeanne Goursaud
Jeanne Goursaud
بازیگر
بازیگر
Kamel Guemra
Kamel Guemra
نویسنده
نویسنده
Tewfik Jallab
Tewfik Jallab
بازیگر
بازیگر
Nicolas Duvauchelle
Nicolas Duvauchelle
بازیگر
بازیگر
Jeanne Goursaud
Jeanne Goursaud
بازیگر
بازیگر
Kamel Guemra
Kamel Guemra
نویسنده
نویسنده
Tewfik Jallab
Tewfik Jallab
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳